ارجاع پرونده تخلف دو عضو شورای شهر کرمانشاه به مراجع قانونی
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

فضل‌الله رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فرمانداری کرمانشاه با جدیت تخلف احتمالی دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در زمینه دوشغله بودن و استعفا ندادن در زمان کاندیدا شدن برای انتخابات شورای اسلامی شهر را مورد بررسی قرار داده است.

رنجبر با بیان اینکه جمع‌بندی پرونده این دو نفر توسط فرمانداری کرمانشاه انجام گرفته، تصریح کرد: این پرونده به‌زودی به هیئت رسیدگی به حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه ارجاع داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کار بررسی این موضوع طبق روال قانونی پیش رفته و مدارک و مستندات نیز جمع‌آوری شده، ادامه داد: مدارک ثبت‌نام این افراد در زمان انتخابات در فرمانداری کرمانشاه موجود است.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: شاغلان در شهرداری براساس مفاد قانونی باید برای داوطلب شدن در انتخابات شورای اسلامی شهر استعفا بدهند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز نمی‌توانند با شهرداری قرارداد منعقد کنند و این مسئله ممنوعیت قانونی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه از این دو نفر درخواست کرده‌ایم که دفاعیات خود را ارائه کنند، بیان داشت: کار جمع‌بندی نهایی پرونده توسط فرمانداری کرمانشاه انجام گرفته و محتویات پرونده، مدارک و مستندات مربوطه به هیئت رسیدگی به حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه به‌زودی ارسال می‌شود.

رنجبر با تاکید بر اینکه گام بعدی برای تصمیم‌گیری نهایی در این مورد بستگی به تشکیل جلسه شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه دارد، گفت: مسئولان مربوطه باید براساس پرونده این افراد نتیجه نهایی را به مردم اطلاع بدهند.

فرماندار کرمانشاه به تخلف احتمالی در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه نیز اشاره کرد و متذکر شد: گفته شده دو نفر از اعضای شورای اسلامی در این بخش در منطقه ساکن نیستند که استعلامات مربوطه انجام گرفته و این پرونده نیز همچون پرنده مذکور باید در آن جلسه مورد بررسی قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com